20090507

新的調整.....

在這幾個月,看著本應是比較淡的日子,仍是忙個不停,本來在這非常時期,能有工開,確是好事,不過對我而言,婚禮攝影實在不應是流水作業的工作,每個job,每個位置,指定的動作,指定的安排.....這些都不是我的作風,但太多太多的工作,實在是很難在當中找到更多的突破,要花多些時間去檢討、多些時間去看其它攝影師的作品、更想的,是多一些時間陪家人,拍一些自已的作品。

但是現在除了Lawrencetsang.com的工作外,The Stage的工作也是超忙碌的,人也越請越多了,經過了半年時間的磨合改組,今天我們的後期已頗成熟,交貨的時間也穩定了很多很多了;現在我想是減少自已出job的時候了,第一可花多些時間在每一個婚禮中,也能多些時間學習,另方面也會多花時間在The Stage內和各攝影師交流,希望能提高大家的水平!

另一件事,就是新的Package已於五月一日生效,所有之前已見面的客人,請盡快覆我們了,不然過了預留給大家的時間,就要用新的Package計算了。

希望這些年來的忙碌,祇是黎明前的黑暗啦!

4 則留言:

匿名 說...

嘩....Lawrence..你真的要認真減減你的工作了,因為我在我的教學中也曾發生類似的情況,樣樣野校長都要我地去做,我又樣樣都想做好。不過就係因為太多野要兼顧,我又唔係好識分配時間...所以最後壓力又大,又根本冇時間去諗點做好佢....最後得唔到我想要嘅.....(大家一齊努力學習喇....)
仲有呀....我同阿KING都好鐘意你影嘅prewedding photo呀...雖然唔知在你的角度中,你所幫我地影嘅是否算是"流水作業"。不過,我地的確在相片當中感受到當日愉快嘅心情....所以....多謝你呀...!!!!
Canna & the King

Alan Yeung 說...

Oh Lawrence Lawrence,

Good to hear that you finally have time to teach me more things la! hahaha...can't wait to hear more about the photographic ideas and teachings!

Alan

匿名 說...

同你影相實在太開心啦, 一D都唔拘緊, 我老婆仔吓你施法之下終於展露笑容, 呢樣係我做唔到. 我見過其他攝影師, 有D好cool, 有D好木獨, 你就有講有笑, 實在值得我推介比好朋友. Lawrence幫我執相執到半夜, 呢種投入工作既熱誠實在難得.
我諗你要減產啦, 唔係好快捱壞, 你頂住呀, 我地Wedding Day仲要靠晒你
ALL THE BEST

William & Janet

匿名 說...

Lawrence, 看完你這篇文章後實在很認同你的講法,我同你的情況很相似, 這幾個月雖然對我地化妝行業來說都是叫淡季, 但都仍然忙個不停, 如你所講能有工開, 確是好事,尤其是在這個經濟不景下我地已相當幸運, 没有受影響。但當太多工作的時候,有時都會覺得有點兒迷失,没有時間去想, 又怎能突破自己呢!唔想個個都係千篇一律的髮型同化妝,真係需要停一停,諗一諗!比多d空間自己去想,才可以有新的突破!我近期亦因為太多工作的關係令到自己有些迷失,好像停頓在某一點, 覺得自己没有新的突破,好想停一停,諗一諗自己未來的路,睇多d其他化妝師的作品去啟發自己的思維,有時會覺得我能夠將我對化妝的興趣成為我的職業,我已經很幸福了!試問有幾多人能夠將自己的興趣成為職業? 當中的樂趣我諗你同我都會深深感受得到, 這便是我地的推動力,所以,我地要加油呀!
仲有呀,已收到相薄的sample, 好靚呀! 多謝你幫我影了一輯咁靚的相, 美中不足你幫唔到我big day啦!

Carol