20090509

Anthea & Allen

我覺得一輯靚的相,最主要是一對新人,試想一對整天不會笑、吵嚷的新人,就是找了城中最好的攝影師,也不會拍得美呢!這天我很記得,當我接Anthea和Allen時,就和他們說,你們今天的相一定會靚,因為你們都好肯笑,也玩的投入。

在我的經驗裡,如果男方也肯笑、不怕影相,那麼當日的相就很大機會會拍得好的,當然加上一些其它因素,如當日的天氣和地點;但最要緊的還是新人本身。

這天的拍攝工作真的很開心,影到過晒時,不過我們都太投入其中,真的快活不知時日過呢!這輯相,我是真的要多謝他們,你們的笑容,使我越拍越起勁呢!Thanks…..

要靜…
要動…
要笑容….
要風…

要浪…,甚麼都不缺!
多合拍的笑容…

叫他們怎樣玩都肯…



還想走……
這是最後一張相,是他們的自選動作……

4 則留言:

Anthea 說...

好Suprise 係度見到自己既相呀. 係呀,真係睇到d相都感受到我地當日好開心

Cherrie 說...

見到Anthea同Allen笑到見牙唔見眼,真係好開心 :)期待你地既婚禮啊!!

匿名 說...

真係影到你地最真既一面吖~! 你地既笑容同動作,就好似我平時同你地相處時咁..都係果句..你地咁夾,一定要結婚啦!!

KaRen Wong 說...

OH GOD!~!Anthea~我竟然可以o係度見返你~~~恭喜你呀!!^.^你同你老公仔個笑容真係好一致!!影得你地好開心~~同埋我又記返f.5時我地玩得好癲時個樣~~hahaha~~知道你要結婚真係好開心呀!!!!!:D