20081017

Alice & Winkie

當日和Alice & Winkie拍照的天氣不算很好,但總算沒有下出大雨,整日我們都玩得很開心,今次的相其實大部份不是我選出來的,而是因為Alice & Winkie想揀張相放在婚咭中,所以他們便揀了數張相,希望我執一執然後放上來,兩公婆再慢慢揀。
 

希望你們能揀到心水的相片啦!有問題就打比我!
 

不過我想你們都算靚樣,應該好易揀的吧!hehe!昨晚和一班攝影師吃飯,他們都說為何我的客人都好像靚仔靚女些,講開又真係好似係,定係我影靚左客人呢?hehe!不說笑了,其實最近影了很多pre-wedding,祇是沒有太多時間,我想下星期會放多些相上來吧!


這張是我自己揀的,你們的動作看上去好有默契呢!

影這張相時,鏡頭下的Alice,真的是很美呢!

我自己最喜歡這一張,兩個樣都好靚!

我自己很喜歡這一張的!

呢張我自己揀的,不過可能你們會覺得個人太細吧!hehe



"名店",太多人影啦,不如......"走啦!"

沒有留言: