20080109

Emma & Henry

Emma 和 Henry 的婚禮是在十二月舉行的,祇是,今晚自己才有丁點時間跟大家分享;記得那天很早便到了Emma的家中,還記得她家大廈正進行大修!而他們進行基督教儀式,所以沒有時間到其它地方拍照。祇能在Henry家住的會所多拍照,但無疑那兒的環境和教堂的環境都不錯呢!而Henry經常掛在臉上的笑容,正好舒緩了Emma當天緊張的心情。

Coooool Man....!

很喜歡長長的頭紗,給了Henry很多發揮的空間。





7 則留言:

匿名 說...

love the 2nd picture! :)

Mak Cat 說...

終於有d相睇喇.............好期待睇其他相呀~~

匿名 說...

HeHe,終於睇到您的相啦,唔知幾耐先可以練到您個啲攝影觸覺呢.

匿名 說...

Hi Lawrence,

I want to take this opportunity to thank you for everything that you have done for us on the 26th December, 2007.

One thing I want to say is that "I felt so surprised and touched when I saw you arriving at my flat". I was speechless because I just couldn't believe it.

I am sure you were very tired were't you?? I remember once I asked you how many hours you slept the night before. You said, only 2-3 hours... remember to take care of yourself especially your health.

In my mind, you are not only an awesome photographer, you are very professional and an inspiring individual. You are also down to earth, humble and always have a kind heart to help your customer and friend.

From then onwards, I truly believe that you treat me as your good friend. A good photographer friend of mine is very hard to find and you are willing to share your experience in the wedding industry.

Thank you so much for all the things you have done for us. We just want to say that we will never forget it. We were very happy that you also appeared in our Highlight of the Day video in Hong Kong!

As you mentioned before you wanted to post our photos on your web, please feel free to do it. Ling and I are looking forward to see the artwork that you are going to edit for us on the day.

Last but not least, we like to read the things you write on the blog as well. It truly shows the great personality of Lawrence Tsang! Keep up the good work!!! Please do write to us when you have time.

Lawrencetsang.com 說...

Hi Stephen
我的攝影觸覺不是比你強,祇是我影得比你多,我看你當天拍攝的手法和角度,我也想信你的相片也會很好呢,祇是大家的取材和角度有所不同,所以我也很喜歡看其它人的作品,有機會看看你的作品,我相信我也會學到一些我經常做以外的角度呢。
Thanks Stephen

Lawrence Tsang

Lawrencetsang.com 說...

Hi Ken
和你的相識我覺得是一種緣份,很很意,我也不知怎麼說!


當天來到你的婚禮,我也很開心,你知道嗎?我很久沒試過如此輕鬆的去面對一個婚禮,感覺可好呢!沒有壓力,就像朋友般四處捕捉我想要拍的相片。


唯一憾事,是未有時間和你詳談大家的攝影心得,如有機會到英國,一定會來訪你。


在此希望你的攝影大計能一天一天完成,拍多些靚相呀!我會留意你的Blog,我相信我們有機會再見面的!互勉!


Lawrence Tsang

匿名 說...

教堂很美啊,請問是哪一家教堂呢?