20080109

Alex Lau & Irene Chui

經朋友的介紹下,跟由澳洲來港的攝影師 Alex 和聞名已久的女攝影師 Irene Chui認識,昨天亦在公司短聚。
 

Alex離港到了澳洲發展,成績很不錯呢!很羨慕他在澳洲的工作,hehe,那兒的婚禮攝影,比香港輕鬆呢!很多謝Alex的分享,他真的是個攝影狂。你會看到他是個很多元化的攝影師!有空你們可到 http://www.alexlau.com.au/ 看看!
 

至於Irene Chui,我想不用多作介紹了吧,我相信很多人也會認識她,今次能和她見面,分享大家在工作的心得,很是高興。可能大家都是在香港拍照,所以比較多共鳴!不過Irene,你還是考慮加價吧!hehehe,因為,不然你會做死的!
 

過了這個旺季,我們再見面啦,下次到我上你studio見啦!不過不知你到時搬了沒有呢?
 

呀!忘了Irene的連結:www.irenechui.com

4 則留言:

匿名 說...

很高興認識你, 你的意見對我真的很有用, 亦多謝你比我的信心, 希望有一天能夠做到好像你的成就! hehe

匿名 說...

IRENE CHUI 份人冇信用, 冇交帶, 又"簡"客, 以前D人都話佢好NICE, 但多左客就串啦...好有架子, 電話, EMAIL好耐都唔覆...怎至唔覆, 收晒錢就話知你...成日話忙, 要出TRIP, 做唔晒D JOB就唔好接咁多啦, 影完婚禮D相要半年先有得睇, 事前
又唔講明, 張單就寫4個星期有貨收, 仲要錯漏百出, 多多藉口, 影相影得幾好都冇
用啦... 做人基本態度都冇!!!! 要搵佢真係要想清楚啦...佢收的價, 我相信出面
大把人好過佢.

匿名 說...

係呀,我都試過請irene chui影結婚相,等左成4個月先收到貨。曾經吹佢又無回覆,係一個幾唔好的經驗。
你話佢忙,但又唔係,果時佢仲不斷更新自己的website,放d佢影得靚ga相上去。所以日後有朋友問起我,我一等唔會介紹俾人...

匿名 說...

我自己係Alex Lau澳洲嘅大學同學, 識咗佢好多年, Alex絕對係一個有交帶, 負責任, 好客氣又好人"屎"嘅一個大男孩, 同佢合作絕無受氣, 而且仲會玩得好開心.

睇住佢由興趣到全職, 由DC仔到單鏡反光, 真係見到佢好努力好用心機研究影相, 技術進步當然唔使講, 而佢d相嘅style我覺得同一般香港攝影師唔同.

想影非一般嘅結婚相或生活相, 我保證Alex絕對唔會令你失望 :-)

想睇番Alex其他style嘅相, 可到 http://www.pbase.com/alex1030