20081208

十一、十二月......

相信大部份攝影師最忙的月份就是這兩個月了,這兩個月的工作,真是忙到不得了,加上之前有意外,有兩個工作天都不能出現,要找其它攝影師代我拍攝,雖則我對我所找的人有信心,但心中明白,客人想找的始終是自己,即使找上一個名氣比我高很多的攝影師,客人也可能感到很失望,不過很幸運,客人都沒說不是,在此真的很感激他們的諒解,我一定會在來年,找一天和你們拍輯靚相的,算是我一種的道歉!

我一直都覺得自己是幸運的,身邊遇到的行家、客人,對我都很好,所以除去當攝影是生意這一環節來看,工作是十分十分開心的,就像今天,一連幾天的工作,加上之前因意外後而要包著隻腳,行動很慢、不能跪下拍照的開工,仍無減我工作時的喜悅,在工作中遇到相識的行家,在拍攝時拍到美麗的相片,在送客後,得到客人的讚賞、種種,都是每天工作所期待的!

今晚其實很倦很倦了,自己本想update個blog,可惜太倦了,揀了相又沒時間再詳談該次婚禮所遇.....,但我通常都會在連續數天的工作後,情緒特別高漲!所以想和大家寫些東西分享,祇是今晚很倦,但又不想睡!傻傻的,自己也不太知自己想寫甚麼,祇好想到那就寫吧!

又記得好幾次有人問我,個Blog內的文字是否我自己寫的,我說,英文我可不太好,但中文呢,我想我還是能應付的,而且我想個人的感想,祇有自己才最清楚呢。

好了,之後又要連續開幾日工了,而且要和一些自己不想夾的攝影師工作,希望不要給人"喝"啦,因知道該位大師(幾萬銀影Group photo的大師)很喜歡鬧人!也希望自己如果比人話會沉得住氣啦!

講下東講下西的,其實很多野想講,但看來太倦了,十二月中會好些嗎?不太知道呢,應承你們啦,有時間一定會update相片和大家分享的,因最近的工作也頗開心,都能做到自己想要的!最後想說的是其實我心裡是想把所有客人的相都放上來的,有些人會以為我揀出來的,其實總會有些工作是自己特別滿意的,但這不是我揀出來放上Blog的原因,我是很隨機的揀出來的,就像這張相,我又到了果欄拍照了,果然是特別的地方,很好玩呢!會盡快放其他相和大家分享!

遲些再和大家談!要回家睡了!GoGoGo

10 則留言:

匿名 說...

對對對... 每一篇都是老闆自己動筆的!
Fanny大都不在場,很難代筆的噢!

~ Fanny

匿名 說...

老友…你無事麻?「見」到你話自己遇到意外,真係有d擔心喎。仲好似整親隻腳?希望你可以快d復原啦﹗你屋企人無事麻?如果真係頂唔順就要休息下,唔好死頂呀﹗雖然今個月一定係超忙,但如果真係唔掂的話,我幫你取消左下星期一的job啦﹗哈哈…比你可以休息多一日﹗
希望你早日康復及所有黑氣遠離你啦﹗Take care!
~ 肥寶

dm 說...

Law記

希望您同"那"個收幾萬蚊既大師合作得黎,如果有咩唔開心就打比我同mabel,我地會即時趕黎給您支持的XDD

DM

匿名 說...

Law kei,

I hope you will recover very soon. If there is anything you want to share, please feel free to give me a ring. I feel tired nowadays from both of my jobs. Will give you a call sometime to chat. :(

Ken(UK)

匿名 說...

Hi Lawrence,

你整親腳牙? 有無事呀? 多啲休息呀!

~Linda / Ron

匿名 說...

Lawrence,

你都可以做"喝"人0個個,點解要比人"喝"??!!如果係佢唔尊重你, 咪鬥唔尊重lor!!!!用你個肚頂開佢!!

Lawrencetsang.com 說...

好多謝大家關心,腳冇事啦,係有D動作不便,thanks all

而影相那天,沒甚麼的,各有各做啦,其實當日有四個不同攝影公司拍照,大家可想會多混亂,hehe,都係果句,各有各做啦!hehe

photo by kam 說...

保重身體呀 :)

其實有時我都覺得我0地幾似"成龍", 下下都要親身上陣又冇得好似d 街舖咁可以用替身, 所以平時就算有波打都唔會好似以前後生咁0訓身. 因為client 真係欣賞你而找你幫手, 其實真係好大責任.

今次從你的意外令我亦有所得著, 你處理得好好好. 使我知道應該如何令客人放心同開心.

祝早日康復

匿名 說...

HELLO Lawrence,

我好多朋友都係搵你影相的, d相真係非常之靚! 之前同你提過想搵你影一輯婚紗相, 唔知今次expo你會唔會在場呢??

早日康復呀!!! take care

carmen

匿名 說...

Hi Lawrence,

相信我們一眾同業,本月的希望就是千萬不要病、不要工作中受傷,祝你早日康複啦!

E.....下次想找你是不是去果欄會容易D呢?呵呵!

聖誕快樂!

Frankie