20071226

Maggie & Tommy

這是一個新的嘗試(對我來說,可能很多人都在做呢!hehe),Maggie和Tommy婚後一週年,找了我再替他們拍一輯相,原本是以便服為主,但之後還是加插了婚紗的服飾;不過和pre-wedding不同,新人經過了一年的婚姻生活,應該來得更有默契,和沒有太多的執著,拍照就好像祇為一週年的來臨來作個記念!
 

一切都是隨心的去做、去拍,沒有特別的要求,兩人都比年前來得自然。亦可能是大家已成為了好朋友的關系,整個拍攝過程,都很輕鬆自在!在此放上幾張相片給你們看看先,其它相呢,就要待後期處理好後,再聯絡你們!
 

在此祝你們婚姻生活,一年比一年好!

一家三口,多開心,我想Maggie不會介意我這樣介紹你們吧!hehe

今次的拍照就好像上年的延續,不過今年的我,應該比上年成熟多了,我指拍攝的心態,不是我的年紀!hehehe

你們的表現,也比上年來得自然呢!開始有點像老夫老妻....

看來肥寶病後初癒,比之前精神得多!

向左走....

向右走.....

Maggie說今年比上年重了些,那麼Tommy,她,是否真的比上年重了些呢?你小心答這個問題喎!

在赤柱大街內,邊行、邊休息、再邊影相,沒有固定的方式!好爽呀!

2 則留言:

匿名 說...

Law記:呵呵..終於等到你D靚相啦..
真係好多謝你,咁忙都抽時間同我地去影相。希望你果日都玩得開心啦!仲有..你要記住我地新年的約定呀!
至於你個問題...呵呵...谷到面都紅哂你話重唔重呢?有人話「心廣體胖」我想呢一年內Maggie都應該過得好開心吧!哈哈..

匿名 說...

law記,好多謝你呀,咁忙都預留時間同我地去影相,當日真係好開心,好似回復返去一年前結婚當日的感覺,又似成車人一齊去旅行咁,真係好玩呀!最開心仲係可以同肥寶一齊影相,真係好多謝你呀,睇左幾張都已經好鐘意,期待睇埋其他靚相呀!thank you sooooooooo much!