20090614

Claudia & Gary

第一次來台灣,感覺很好呢,當初大家都擔心會下雨,但很好彩,三天也沒有下過雨,但天氣頗熱,而最大的問題是車程的問題,地方之間的車程頗遠而且多灣,Claudia和化妝師小明也差點頂不順,要下車回氣呢!好在我這個老人家沒太大問題,這個行程比預期的開心很多,因開頭都會擔心天氣,但那幾天一切順利,大伙兒有講有笑,就好像大家一同去旅行似的,特別多謝化妝師小明,因今次的攝影團,他除了充當化妝一職外,也不怕辛苦的當了我的燈光師,Thanks小明!也很開心結識了Claudia & Gary,我想我們會成為好朋友的!hehe

小明替Claudia設計的新髮型很好看呢!我想婚後,Claudia一定會剪一把短髮呢!
非常台北…..
12:00am前拍的,不到幾分鐘,廣場便關燈了….
關了燈,還有汽水機的燈…再來…..


You jump, I jump.....
使我想起上次巴里之旅……..
第三天各自活動,我就去了行書局和週街行影下相,很久沒有這麼嘆了!

7 則留言:

Unknown 說...

Yeah ~ 好鬼靚呀 !!!!!
This trip is just great and I'm very glad everyone enjoy this !

Cheers, Claudia

Alan Yeung 說...

excellent...lawrence...you really can do magic...kekekekeke

匿名 說...

OMG!!! Lawrence 影得好靚呀~ Also thanks to 小明﹐Claudia 的短髮look 好正呀﹗﹗我都好鐘意D 相呀~~~~ 多謝你地呀~ :)

from Cherry ^_^

Unknown 說...

第4張相嘅 pose 係咪小明教擺嘅呢?
呢個係佢嘅招牌 pose!!!

匿名 說...

好得呀~~好掂丫 lawrence!!

我都話唔落雨啦.haaa!!!
因為果幾日我都係台北出出入入~

KingFai

Amanda 說...

so beauty... I can't even believe she's Claudia (our Ballball)... yeah.. Magic hand Lawrence !!

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。