20090406

Duck+Mabel = DM Wedding…

我本身是個沒有多大信心的人,所以在開工時遇到一些勁的同行,都會有種戰戰競競的感覺,這天要影的正是一位勁的攝影師!所以整個過程都有些怪怪的感覺!
記得在年前,在網上看到DM的相,真的覺得好特別,一向我都覺得自已的相沒有甚麼特別之處,所以對於有強烈個人風格的攝影師,都會很佩服,所以我便多口在他的Blog內留言,也因此開始了我們的友誼;在眾多攝影師朋友當中,我和DM的性情是最相近的,所以我們很投緣,而很快在他婚後,已約好我一年後替他倆影一輯相,就由那天開始,我便擔心拍攝日的來臨,hehehe。

DM的相和我的很不同,所以我一路影一路擔心我所安排的,是否其實不是他們想要的呢?不過,在拍攝的過程中,他們都極之合作,很多謝你們的信任和合作,祇是真心話,拍得不是很好,所以DM,約定你們,再影多輯,今次;我想我會放膽些的了。你們OK嗎?

他們總是笑過不停…..

總是這麼有默契….
Mabel比Duck pro很多呢!hehe
等得無聊,踢下氣水樽先……

Mabel話好似Beyond的CD Cover喎….:-(
事先聲明盡可能少錫,但總要交下功課既!

下次好天再影過!

5 則留言:

dm 說...

Lawrence 哥哥:

年多前您留言比我我真係覺得好開心,亦好多謝您成日分享您既經驗比我知令我真係有好大得著。

您都講我同您都幾似所以我原全明白您既諗法,但冇計啦邊個叫您答應我地呀!XDD。首先真係要好多謝您同亞忠當天既幫助,我同mabel一路都好想有輯係我地既雙人相,e+可以話係願望成真。知道您lee個星期好攰但都趕d相比我地真係十分感動(請您食飯,但唔好食食下話要返去見客XDD)。

仲有呀!好多謝您用到個"勁"字黎形容我,但我真係受唔起呀,比其他人睇到真係笑到我面黃.........

再次多謝您同亞忠,我地都好鐘意d相同果日真係玩得好開心。

dm

Unknown 說...

我想請問你們影的,
是什麼地方呀?
好特別啊 ^0^

匿名 說...

Hello,Lawrence, I spent many special time find a right photographer on the net for us...now i think you are one,i am demanding(smile)...can we talk on msn or yahoo messenger,thanks!please add me:lilylike066@yahoo.com.hk
Best regards

sincerely

Angela

Thomas Leung 說...

拍攝地方應該係鯉魚門

匿名 說...

hi lawrence:

好開心見到你影既相呀,我搵左好耐終於係呢個blog到見到你,我正在搵緊phtographer幫我地影結婚相,好希望能夠認識你同邀請你幫我地影相呀.yorkfai@hotmail.com → 呢個係我既msn,希望你可以聯絡我詳談, 謝謝.

ruth