20090227

Irene Chui @ The Stage.....

想和大家宣布一個喜訊,攝影師Irene將正式加盟The Stage,以後,大家在The Stage的攝影師名單中,又多一個選擇了,其實;在個多月前,自己嘗試找Irene,商議合作事宜,及後,知道Irene也有興趣,那時自己已很想和大家分享這喜訊,但實在很多細節未談得來,所以祇能忍著不說呢!

今天,終於落實了,首先謝謝她的信任和支持,希望將來的合作,更能相互提升各自的攝影領域,也希望Irene真的能實現自己的夢想啦!

以下是Irene的網頁和Blog,不過我想其實很多人已認識她了,無論如何;祝一切順利啦!
www.irenechui.com
http://hk.myblog.yahoo.com/irenelfchui

15 則留言:

Unknown 說...

Dear Lawrence,

謝謝你對我的信任,能夠和你及其他同事共事,我是衷心的感到榮幸及開心。

希望我的加入,能夠令大家及The Stage 各方面更上一層樓。

明天便要去 Bali 拍攝,希望到時會遇到你和Fanny!

執行李lu!!!! ByE!

匿名 說...

what???? 對於我的確係天大驚喜。
你知嘛!人生第一次去expo睇o甘多,始終只鍾情the stage(就因為一張家居拍的婚照),然後發現lawrence, 又係不得了,再認識irene,三個不得了.......
我在the stage / 你 / iren 中不斷爭扎, 究竟攪邊個, 點知我既「口味」竟然合併, 簡直係彩虹戰士果種啊! 但........ 我仍然頭痕中,你們合併不是多個粉燈戰士出來, 我始終都係只可以揀一個啊?!

SILVERBELL
anyway, 呢個係一個勁好的消息, 好強好勁。

photo by kamXchan 說...

Hi Irene

Congra ar!
And also congra Lawrence have one more good photographer.
:)

Add oil together.

kam

匿名 說...

當我諗住invite Irene 幫我做我個sweet sweet wedding day photograher 時, 她和我說那天她也full booking, 我真的有點不開心......因為我真的很喜歡Irene影到的sweet感覺
跟住我都有常留意妳的blog, 之前見妳也有不開心, 但今日很開心見到妳開心的公報加盟the stage, 原來係Lawrence的, 我也contact過Lawrence, 但我們也是有緣冇份.
期待看到你們合作愉快出來的相片!!!

匿名 說...

我以前都請過irene 幫我影結婚相,當時佢都未加入the stage,我覺得佢d相好靚,所以二話不說就book 了irene。
irene 同我地簽份合約講明結婚後4星期交到貨,但最後等左成4個月先收到貨,期間call 佢留言又唔覆。收到相,仲要係完全無執過囉。
你話佢忙,但又唔係,果時佢仲不斷更新自己的website,放d佢影得靚的相上去。所以日後有朋友問起我,我一等唔會介紹俾人。
如果irene 唔想做壞自己個名,請佢做事有d交帶啦!收左客的錢,唔代表0服務的!!

Lawrencetsang.com 說...

你們好,看罷大家的回應,我想作小小回應,首先多謝欣賞Irene的人,我自已也很喜歡她的作品,所以能找她加盟確是樂事,不過正如大多的攝影師一樣,也包括我自已,在處理後期的工作,往往使自已跌倒,我是經過很長的時間,和經歷,才漫漫地站起來,也花了很多工夫,人力在後期製作上,今天我的後期處理已很穩定,而我在之前和Iren傾談中,得知她是熱衷攝影,卻苦於後期,我感同身受,因我也曾經歷過....,今天,Iren也加盟了The Stage,相信後期的處理一定會有很大的幫助,希望大家給我們一些時間,去努力改善自已的不足。也謝謝大家的意見,不論褒貶,祇要是事實,我們也樂於聽聽和改善。

匿名 說...

我想問下搵irene影pre-wedding既package price list, 可否send俾我?
"yumiissac@yahoo.com.hk"
thanks.

匿名 說...

DEAR,
www.irenechui.com 有毒呀﹗我去唔到呀﹗
may be 清清佢呀﹗thanks

Perina 說...

Hi我想問下搵irene影pre-wedding既package price list, 可否send俾我?
perinahk@hotmail.com

匿名 說...

Hi, Would you please send me the package price list of Irene Chui?

My email: ys.alice@yahoo.com.hk

Thanks,
Alice

匿名 說...

please send me pricelist for Irene Chui thanks
kanei83@hotmail.com

Unknown 說...

Hi, Would you please send me the package price list of Irene Chui?
And is she available on 20 Nov, 2010

My email: yuenke@gmail.com

Thanks,
Winnie

匿名 說...

would u please send me pricelist for Irene Chui thanks

zaheidi@yahoo.com.hk

匿名 說...

please also send me pricelist for Irene Chui thanks
kokosk2002@hotmail.com

匿名 說...

本人正在頭痛選用kenneth 定係irene.請問兩位的風格有何不同?如何取捨?