20081117

Debby & Newman

這幾天都為著一些私事而煩惱,不過沒有影響到我的工作情緒,因為我想工作,是最好的麻醉!
 

今天陪伴著我開始一天工作的,是美好的陽光,還有涼涼的天氣,當然若再低幾度就更好了,當然最緊要是一對充滿歡笑的新人及他們的家人!
 

和Newman見面時祇覺得他是個很正經的大男孩,想不到當日的他,很活躍很生鬼,說話好笑到不得了,我想拍照還好些,影Video的Brian就慘了,忍笑才能穩定好部機!
 

當日的行情密密的,但也很有條理,大家也能準時到達目的地,到教堂儀式完了後,新人問去那兒影相,我說大路的可去尖沙咀紅屋,奇怪些的可到果欄拍攝,不由分說他們都揀了果欄,我當然滿心雀躍啦,也謝天公,到了目的地,仍有絲絲餘輝,我們拍了大約30分鐘,算是拍到想要的,我當然滿心歡喜啦!
 

希望沒天的工作都能充滿喜悅,因人生,特別是我,大部份的時間都是工作的,若在工作中找不到快樂和喜悅,那便慘了!
 



大清早,Debby要扮靚...

Newman當然也要扮下型先....

當日的金句:"我的愛就像金融海嘯,一浪接一浪......." 把現場各人弄到哭笑不得!

接過金器...

遞過茶,做過好新抱啦!

當天的陽光真的沒話好說,好到不得了!

連Newman也要說在這擺個型仔姿勢影相....

回藍家了家.....呀!不是,是男家才對!

滿是祝福的笑容.....

兩對小花仔花女,出發啦!

小花女小心的檢查介指

出嫁了.....

你看我多神氣!

一步一步的,踏上人生的另一階段。

願主祝福你們......

今天又能到果欄拍攝,碰上日落的餘輝....

使本已充滿特色的地方......

充滿了生氣....

和靈感......

這一張你們是在晚宴上沒看過的,蜜月回來再看罷。

6 則留言:

Simon.The.Photo 說...

好靚,好靚,好鬼靚!!

匿名 說...

果欄d 相真係好正.
光源控制好到不得了.
正.

Unknown 說...

Law記,我地聽日先honeymoon,但係已經急不及待上你個Blog睇相啦。你影d相真係靚到不得了,我成家同埋d朋友都讚不絕口,especially我四家姐,佢話你唔只影相靚,仲話你高大有型呀,好有藝術家feel,very good咁話喎,哈哈,今晚唔好瞓唔著呀!!!

匿名 說...

好靚呀~
好開心咁都撞到你, 我個日最後都係去了迪欣湖, 都有d野影架,不過好多人, 過了peak season一定會上你office坐坐!
p.s. 你睇個本書我都有睇開, 怕咩醜..hehe

Patrick Photography 說...

正!正!正!光很美!What a HK features wedding!

上次上開Amy-givefunla公司,都打趣地說:如果同新人到你公司對面果欄拍一輯相,一定有另一種味道。希望遲些有機會試啦!

另外,有些事想找你呀,有空打比我啦!

匿名 說...

Lawrence...我做左陳太幾日O勒..但係不斷仲回憶返15號果日既情形...!!

雖然...仲未睇到D 相..(好期待呀!)..但係...你同你隊crew都好有耐性呀...好好呀.!!我d 姊妹讚到你不得了...已經好多問左我你既info o勒..hahah

好開心搵到你幫我影相...好多謝你...!!
唔好再話自己蠢呀..!!!..
邊個再夠膽話你蠢...等我同健健炸爆佢個web..ahah...!!!

...thanks!!!