20080523

想認識Lawrence多一些嗎?


你知道我在影甚麼嗎?你知道我在想甚麼嗎?
 

早一陣子,ESDLIFE來到公司,替我做了個訪問,今天知道已能在網上看到了,看到自己的感覺,是怪怪的,不過我自己覺得,訪問內容也頗全面,雖然自己有些問題像是問非所答,但對於怕上鏡的我來說,還算可以吧!
 

當日本來準備了別的衣服,一心想穿得靚仔些才上鏡,但ESDLIFE的同事早到了,自己也便忘記了,hehe。
 

在此也多謝ESDLIFE的同事Desiree替我改好文字稿,也多謝你替我準備了這麼全面的訪問。
 

在這條LINK裡,希望你們都會對我有多一些的認識啦!
 


http://wedding.esdlife.com/weddingphoto/chi/photo/articles018.asp

7 則留言:

dm 說...

Lawrence:

您上鏡好靚仔喎~~GOOD!

匿名 說...

我想問好耐...你係專登留長頭髮定冇時間去剪? anyway, you're really a good photographer~

亞徐

Angus Cheung 說...

你上鏡都好型!!
都話留長髮比較適合你

Lawrencetsang.com 說...

DM:
其實唔只上鏡,真人都一樣!hehehe
幾時去台灣呀?我要食鐵蛋呀!幫我買包ar。

亞徐:
其實我真係冇時間剪的,因我本想留長少少,電左佢,但要電要好耐時間,咁就日復日,沒去到了,到了今天,已經唔知剪唔剪好啦,因呢個青裝頭;已經成為我個乜頭咁啦!而且我驚剪左重靚仔咁就大件事啦,肯定好多客話上黎見!hehe。
唔講笑啦,你呢?會有乜發展呢?會離開公司自己發展嗎?若果係,我好支持你,你知我不嬲都支持你咁做。希望功仔唔好話鬼我,hehe,都係為朋友好姐!:P

Angus
我頭型唔靚,如果唔係我實剪到好似Dennis咁短,幾舒服!

不過點解咁多位仁兄祇係留意小弟既尊容呢?

匿名 說...

好掂ㄚ, Lawrence 捕捉人物性格和一瞬間嘎神情好得ㄚ,有機會結婚穩您影相之得...^O^...

dm 說...

Lawrence:

我6號上機~OK ar!冇問題我買返黎比您~~

KingFai 說...

一口氣睇晒所有clip~
正呀~

我認為只有幾種工作有機會經歷別人既成長過程,醫務人員同攝影師. 看著bb,小朋友一天比一天長大, 見證愛情長跑終結到結婚, 達成長輩多年既願望等等所得既成功感就係lawrence您攝影既原動力~
人既互動的確可以使平凡變成不平凡~公式化既儀式每每被你獨特的觀察力,洞悉力變得多采多姿~太犀利喇~希望可以繼續向您學習學習, 重新對攝影的意義和技術作更深入反思~
多謝Lawrenceeeeeeeee~